Reparatie per post aan ons verzenden

Woon je niet in de buurt om je smartphone bij ons in de winkel te laten maken?

Geen probleem. Je kunt ook heel eenvoudig je kapotte product aan ons verzenden. 

Voor slechts 10 euro bovenop de reparatie kosten heb je je eigen telefoon of tablet weer terug gezonden vanuit ons.

Alle reparatie prijzen vindt je op deze website, zo weet je direct wat de reparatie in totaal voor jouw kost.

Let wel nog even op de verzendkosten naar ons die je nog zelf betaald.

Voor een aangetekende verzekerde zending betaal je bij PostNL 8,75 euro.

Betaal gegevens bij post verzending

Om de reparatie tijden zo kort mogelijk te houden is het raadzaam om direct na verzending van je kapotte product aan ons, ook de betaling aan ons te regelen. Wij kunnen dan direct na binnenkomst van je zending aan de reparatie beginnen en direct weer retour sturen. Heel belangrijk: Gebruik als betalingskenmerk bij de overschrijving de postcode en huisnummer van jezelf, waar wij het gerepareerde product naar terug dienen te zenden. Op deze wijze kunnen wij direct zien dat de afzender waar het toestel vandaan komt al heeft betaald voor de reparatie.

Onze bank gegevens zijn: IBAN: NL43 INGB 0654 9260 77 en de tenaamstelling is: GSM Eindhoven.

Voor verzendingen binnen Nederland dien je 15 euro op de reparatie prijs bij te tellen, en verzendingen naar Belgie rekenen 20 euro extra op de reparatie prijzen. Heb je nog vragen? Bel dan onze klantenservice op 06-28.199.632.


Het is niet nodig om uw toestel aan te melden bij ons. Aangetekend opsturen en het juiste bedrag overmaken is voldoende om het toestel binnen 48 uur vanaf eigen verzending weer gerepareerd retour te ontvangen.


Vergeet uiteraard niet om er even een briefje bij te doen met de klacht omschrijving, en je eigen adres ter controle is ook altijd handig.